فروش قیر ساختمانی

مرکز فروش قیر ساختمانی

بیشترین میزان فروش قیر ساختمانی , بصورت قیر بشکه ای می باشد. از جمله قیرهای مورد استفاده در امور ایزولاسیون ساختمان و همچنین عایق بندی ساختمان و قیرگونی, قیر شرکت پرشین قیر پاسارگاد می باشد. شرکت پرشین قیر پاسارگاد تولید کننده مرغوب ترین و با کیفیت ترین قیر در خاورمیانه می باشد و قیر ساختمانی تهیه شده از قیر خالص پاسارگاد در انواع قیر بشکه ای در اوزان مختلف و همچنین در انواع قیر شل و قیر مخلوط و قیر سفت روانه بازار مصالح ساختمانی می‌شود، شما همراهان گرامی می‌توانید جهت خرید قیر ساختمانی  و استعلام قیمت قیر با کیفیت با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش قیر ساختمانی

فروش قیر ساختمانی با کیفیت

کاربردهای قیر در صنایع مختلف

قیر دارای چندین کاربرد است اما فروش قیر ساختمانی برای ساخت و نگهداری جاده ها به طور مستقیم یا از طریق آسفالت تقریباً 90٪ از کل تقاضا را تشکیل می دهد. انواع اصلی قیر برای کاربردهای جاده ای از جمله درجه های روسازی ، قیر برش ، و امولسیون های قیر.  از گریدهای سخت ، اکسید شده و منفجر شده و آسفالت ماستیک برای رنگ ، درزگیر ، چسب ، لعاب ، ضد آب ، محصولات برقی ، مواد کفپوش ، کاشی فرش پشت ، پوشش های لوله های زمینی و دریایی و سایر موارد غیر جاده ای استفاده می شود.

قیر اصلاح شده با پلیمر(PMB) نوآوری اخیر است که در حال یافتن کاربرد رو به رشد در هر دو کاربرد سنگفرش و غیر جاده است. اگرچه کاربردهای غیر جاده ای بی شماری برای قیر وجود دارد ، اما آنها حجم کمی را مصرف می کنند و سنگفرش جاده کاربرد اصلی است. در نتیجه ، کاهش زیرساخت ها به طور قابل توجهی بر تقاضای جهانی قیر تأثیر گذاشته است

انواع مختلف قیر ساختمانی

انواع مختلفی از قیر با خصوصیات ، مشخصات و کاربردهای مختلف بر اساس نیازهای صنعت مصرف در دسترس است. مشخصات قیر همچنین تنوع در ایمنی ، حلالیت ، خصوصیات فیزیکی و دوام را نشان می دهد. برای درک عملکرد قیر در هنگام کار ، طراحی خصوصیات فیزیکی مواد بسیار ضروری است. روشهای استاندارد آزمایش برای درجه بندی قیر انجام می شود.

انواع قیرها را از نظر تولید قیر می توان در سه دسته طبقه بندی کرد:

  • طبیعی
  • آسفالت های نفتی
  • مزارع قیر ذغال سنگ

قیرها را می توان به دو گروه تقسیم کرد: راه سازی یا قیر نازک ، و قیر ساختمانی و (عایق سقف) یا قیر سخت.  حدود 90٪ قیر تولید شده در فعالیتهای راهسازی و 10٪ آن برای مصارف عایق استفاده می شود. در ایران ، قسمت اصلی قیر در فعالیت های راه سازی و توسط شهرداری ها برای پوشش خیابان ها استفاده می شود.

فروش قیر ساختمانی برای راه سازی و ساخت و ساز

قیر راه سازی معمولاً با توجه به میزان نفوذ آن طبقه بندی می شود.  میزان نفوذ مواد قیر نشان دهنده مقاومت و سختی آن است که به عنوان تعداد واحد نفوذ (یک دهم میلی متر) یک سوزن استاندارد عمودی در یک نمونه قیر ، در زمان و وزن مشخص روی سوزن و دما تعریف می شود. میزان نفوذ قیر معمولاً 25 درجه سانتیگراد با وزن 100 گرم و در 5 ثانیه اندازه گیری می شود.

قیر راه سازی ساخت ایران “60 تا 70” و ’85 تا 100 “است.  اعداد نشان دهنده دامنه سرعت نفوذ قیر است.  قیر ماده ای هیدروکربنی است که از رنگ سیاه تا قهوه ای تیره است و در گوگرد کربن کاملاً قابل حل است. در دمای محیط نرم جامد است اما در افزایش دما ابتدا به صورت خمیر و سپس مایع در می آید. این ماده دارای دو خاصیت مهم ، غیر قابل نفوذ در برابر آب و چسبندگی است که آن را به ماده مهمی برای کاربرد تبدیل می کند.

نکات مهم در خرید قیر ساختمانی

پیمانکاران ساختمانی بنا بر مورد و مکان مورد استفاده از انواع قیر ساختمانی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که انتخاب و خرید و فروش قیر ساختمانی با کیفیت بالا و از کارخانه معتبر، علاوه بر کیفیت بسیار عالی ایزولاسیون و عایق بندی ، از نظر هزینه بسیار مرقوم به صرفه خواهد بود و انتخاب قیر ساختمانی مرغوب نقش اساسی در کاهش هزینه های تمام شده ساختمان ایفا می کند.

فروش قیر ساختمانی توسط قیر فروشی ساختمانی شرکت پرشین قیر پاسارگاد, فروش دست اول انواع قیر خالص ساختمانی، قیر شل، قیر مخلوط، قیر سفت خالص پلمپ شرکت نفت پاسارگاد تهران و قیمت بشکه قیر ساختمانی قیمت قیر ساختمانی درجه 1 ،قیمت قیر شل ، قیمت قیر مخلوط ، بهترین مرکز فروش قیر و قیر بصورت عمده فروش قیر ساختمانی.

خرید قیر پاسارگاد

برای ‏شرکت پرشین قیر پاسارگاد تأکید بر بسته بندی ایمن و به حداقل رساندن خطر آلودگی قیر ساختمانی بسیار مهم است. برای ارائه سطح ایمنی بالاتر در حمل و نقل و تحویل صحیح قیر شما ، ما گزینه های مختلف بسته بندی را داریم که مطابق با استانداردهای بازار است.

‏شرکت پرشین قیر پاسارگاد توسط متخصصان در زمینه تجارت قیر فعال می باشد و محصولات قیر را از تولیدکنندگانی بدست می آورد که از قوانین استاندارد جهانی پیروی می کنند که از جمله باکیفیت ترین این تولید کنندگان کارخانه قیر پاسارگاد می باشد. همچنین شرکت پرشین قیر پاسارگاد در به حداقل رساندن هزینه های حمل و نقل به شما کمک خواهد کرد. در حال حاضر ، ما برای ادامه رشد خود ، باید به خریداران، قیر ساختمانی را با بهترین کیفیت ارائه دهیم.

فروش قیر ساختمانی پاسارگاد

با فروش قیر ساختمانی با کیفیت برتر به مشتریان و بهترین قیمت موجود ، اطمینان حاصل می کنیم که آنها تجربه تجارت بی نظیری را کسب کرده و به همکاری خود با شرکت در پرشین قیر پاسارگاد ادامه دهند. از آنجایی که خرید قیر با کیفیت و خالص کمی پیچیده است و باید عناصر زیادی را در نظر گرفت.

به همین دلیل ما یک سرویس مشاوره جامع به مشتریان خود ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها قبل از خرید، از مشخصات فنی هر محصول کاملاً آگاهی پیدا کنند. برای کمک به مشتریان خود در تصمیم گیری بهتر و دستیابی به ارزش کامل ، می توانیم به آنها بگوییم زمان مناسب خرید قیر چه زمانی است.

ما در پرشین قیر پاسارگاد  اطمینان حاصل می کنیم که محصولات قیر را از تولیدکنندگانی بدست آوریم که از قوانین استاندارد پیروی می کنند که از جمله باکیفیت ترین این تولید کنندگان کارخانه قیر پاسارگاد می باشد. ما به عنوان یک تامین کننده قیر ، انواع قیر را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کنیم.  از آنجایی که هر درجه قیر کاربرد خاصی دارد ، متخصصان ما می توانند جزئیات بیشتری در مورد آن به شما ارائه دهند.

پخش و فروش قیر ساختمانی در تهران

اگر بیشتر به اطلاعات انواع قیر علاقه مند هستید یا نیاز به ثبت سفارش دارید با کارشناسان فروش قیر ساختمانی ما  تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند قیر مورد نظر خود را انتخاب کنید.