خرید قیر سفت 90/15

قیر انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها قیر سفت 90/15 است. اگر برای خرید قیر سفت 90/15 به اطلاعات جامع‌ای نیاز دارید، با ما همراه باشید. قیر سفت در صنایع مختلفی کاربرد دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، عایق‌کاری ساختمان‌ها است. برای ایزوگام کردن ساختمان، بهتر است از ترکیب قیر سفت و قیر شل با هم استفاده کنید.

خرید قیر سفت 90/15، برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب و قیر شل برای مناطق سرد مناسب است. با ترکیب این دو قیر برای ایزوگام ساختمان، شما به یک ماده مناسب برای عایق‌بندی ساختمان متناسب با منطقه زندگی خود دست پیدا می‌کنید.

در ادامه مشخصات مهم قیر سفت را به صورت کامل شرح می‌دهیم.

قیر سفت چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید قیر سفت 90 15
قیر سفت

قیر سفت، یکی از مشتقات نفت خام است که با روش تقطیر نفت، در پالایشگاه به دست می‌آید. نقطه نرمی قیر سفت در دمای ۹۰ درجه و مقدار نفوذ آن ۱۵ صدم میلی‌متر است. به همین دلیل این قیر را با نام قیر 90/15 نیز می‌شناسند.

این ماده در دمای محیط کاملاً سفت است و از مهم‌ترین خواص قیر 90/15، می‌توان به ساختار شکننده و غیرمنعطف آن، اشاره کرد. قیر سفت 90/15، کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت دارد و در ایران، اکثر مردم آن را به عنوان ترکیبی مناسب، برای ایزوگام و عایق ساختمان‌ها می‌شناسند.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات جامع در مورد قیر سفت مقاله قیر سفت 90/15 چیست؟ را مطالعه کنید.

چرا بعد از خرید قیر سفت 90/15 آن را با قیر شل ترکیب می‌کنند؟

قیمت قیر 90/15
قیر 90/15

قیر سفت به دلیل ساختار شکننده و غیر منعطفی که دارد، به تنهایی در ایزوگام ساختمان‌ها مصرف نمی‌شود. این ماده اغلب در کنار قیر شل 60/70 دیده شده و با ترکیب درصدهای مختلف با قیر شل، در عایق کاری، استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه دما در هیچ نقطه از کشور، حالت پایدار کاملاً گرم یا کاملاً سرد نداشته و به‌طور مثال در مناطق کویری، روزهای خیلی گرم و شب‌های سردی وجود دارد؛ قیر سفت 90/15 ترک برمی‌دارد. برعکس این موضوع نیز وجود دارد. به این معنا که در مناطق خیلی گرم، در مجاورت خورشید، استفاده به‌صورت تنها از قیر شل، باعث تغییر شکل در ساختار قیر می‌شود.

به این ترتیب علت ترکیب قیر 90/15 با قیر شل این است که در دمای سرد، قیر سفت دچار ترک و شکستگی و در دمای گرم قیر شل، دچار تغییر شکل و ساختار می‌شود.

لازم به ذکر است که اگر به قیر شل نیاز دارید، می‌توانید وارد صفحه خرید قیر شل 60/70 شوید.

قیمت قیر سفت 90/15

قیر سفت حالتی کاملاً جامد دارد و اغلب آن را به صورت کارتنی بسته‌بندی کرده و عرضه می‌کنند. پیش از خرید قیر سفت 90/15 باید شرایط منطقه زندگی خود را سنجیده و میزان مورد نیاز این قیر را تخمین بزنید.

قیمت قیر سفت 90/15 در میان انواع قیر، مناسب‌تر است و این قیر را اغلب به‌صورت کارتن‌های 10 و 20 کیلویی می‌توان تهیه کرد.

برای اطلاع از قیمت قیر سفت 90/15 می‌توانید با شماره 09121985872 تماس حاصل نمایید.